۱۳۸۷ آبان ۶, دوشنبه

تی وی شاپ دیگر از نوع دکتر مظاهری

Body Time Tv-BTT ( به مدیریت : بهنام صمیمی : مربی پرورش اندام )
بر گرفته از انجمنهای بدنسازی
سلام . اینجا بخشهایی از کتاب دانستنیهای بدنسازی نوشته بهنام صمیمی رو میزارم . خودتون بخونید و قضاوت کنید .صفحه 198 جلداول: شش نوع هورمون در بدن ما انسانها وجود دارد که کنترل آنها بسیار مهم است.1.انسولین2. کورتی زول3.تستوسترو٠ ?4.هورمون رشد5.استروژن6.ؠ ?یرویید برای بالانس این هورمونها باید درهفته یکبار سنگین تمرین کنید و ازکپسول DHEAاز محصولات شرکت SUN استفاده کنید.(تا اونجایی که من میدونم dhea یک پروهورمونه و بالانس هورمونی رو هم به هم میزنه تا حدودی وریزش موی شدید هم میاره .حالا این آقا میگه هر 6تا هورمونو هم بالانس میکنه جل الخالق )

آخ آخ ، گفتی ما این کتاب رو تو دانشگاه بین کلاس ها می خونیم و می خندیم ( بعضی وقتها روده بور می شیم )اولاً کتاب نیست ، پیا مهای بازرگانیه ، دیدی تو بعضی پیام های بازرگانی می خوان بچه گول بزنن ، میگن ، اینجوری میگن ( حتی منبع رو هم نمی دونه ) ، حالا اینو بخرید ، کلاً کتاب ( جزوه کپی شده ) برای خنده خوبه ...

این یارو خیلی باحاله ، بهش زنگ میزنن میگن واسه ما سل تچ اصل از اروپا آوردن چه جوری مصرف کنیم؟میگه عزیز ،اونو ولش کن .کراتین سان رو بخور اون خوب نیست.میگن آقا ما تو امریکا شاگرد مثلاً شاون رییم، میگه عزیز ، اونو ولش کن .من 2جلد کتاب نوشتم اونو بخر از شرکت فلان، خودت میشی مربی همون شاون ری. یارو میگه من چاق بودم، رژیم گرفتم لاغر شدم،میگه عزیز،من کاروتن ، نمیدونم باروتن !!! تولید کردم بخر بخور خوب میشی یه وقت نری پوستتو بکشن واست بده،زشته زشته....

۶ نظر:

ناشناس گفت...

لطفا چرت پرت نگو

محمد گاراژیان گفت...

با سلام
آقای بهنام صمیمی یکی از بهترین ومرب ترین مربی ها هست و کسی هست که برای بالا بردن اطلاعات خیلی زمت میکشه.
هرکسی یک نظری داره........
اما خوبه که در مورد چیزی که نمیدونه رف نزنه.
یا علی

ناشناس گفت...

این ادم گلاه بردار رو من تو امریکا کار مکردم تو تی وی بعد از یک سال که محصولات اون رو خوردم هزار جور مریضی گرفتم,از عکس من استفاده کرده و میگه من لاغرش کردم,مواظب این شیاد باشید تمام محصولاتش اشغالهای چینی هست

ناشناس گفت...

باسلام
من نمیدونم تو ایران چرا یکی ام پیدا میشه اطلاعات به ما میده اینجوری بی منتش میکنیم هرجایه دنیارو ببینی هرکسی جنس خودشو تبلیق میکنه این بنده خدام حق داره خوب وقتی ماسل تچ مال شرکت خودش نیست هزاری ام اصل باشه فردا بیاد طرز مصرفشو به یکی بگه یه بلایی سرش بیاد متهم اصلی این بابا میشه پس حق داره
در ضمن من ماسل کته گوریشو خریدم واقعا بی نظیر بود خیلی عالی بدون عوارض بهم جواب داد
هرچی باشه از این مربی های تهرانی نامرد که کلاه سر ادم میذارن بهتره

ناشناس گفت...

آقای بهنام صمیمی مردبسیارمحبوب ودوست داشتنی هستند.هم بخاطرمرامش هم علمش هم کلام قشنگش ماکه دوستش داریم چون دوست داشتنیه.محصولات اصل شرکت سان بهنام صمیمی هم خدایش عالی هستن وخوب جواب میدن.شماهم ازخودت وهنرت بگوشایدطرفدارپیداکردی بجااینجور جلزوولزکردن...قربون بهنام بری.

ناشناس گفت...

سلام به شماکه بسیار کودکانه وناشی مثل یک فردحسود درباره پهلوان بهنام صمیمی چنین اتهامات کذب ونامربوطی رو گفتید.اشخاص معروف همیشه دشمن هم داشتند...امیدوارم روزی شرمساربشید و متأسف برای کارزشتتون.