۱۳۸۷ آبان ۱, چهارشنبه

تلویزیون فارسی بی بی سی در آینده ای نزدیک

سایت جدید بی بی سی فارسی امکاناتی تازه به شما عرضه خواهد کرد ( منبع : BBC )
در راستای تغییرات کلی در سایت های بی بی سی که به منظور همگام شدن با تحولات دنیای مجازی صورت می گیرد، سایت فارسی نیز از روز پنج شنبه 23 اکتبر، دوم آبان 1387، با طراحی تازه ای به شما عرضه خواهد شد.
طراحی سایت فعلی بی بی سی فارسی نتیجه تغییراتی کلی است که در سال 2003 میلادی روی داد و اکنون پس از پنج سال نیاز به یک خانه تکانی در صفحات اینترنتی بی بی سی ضروری به نظر می رسید.

در طرح جدید، که شامل تمامی صفحات سایت فارسی می شود، از جمله مهمترین تحولات، افزایش عرض صفحه از 800 پیکسل به 1024 است؛ بدین ترتیب همه فضای موجود در صفحه مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله ویژگی های سایت جدید بی بی سی امکان نمایش کلیپ های ویدیویی و صوتی در متن خبر است بدون اینکه به باز شدن پنجره جدیدی نیاز باشد.

در چهره تازه وبسایت صفحه ویژه ای به برنامه های تلویزیون فارسی بی بی سی اختصاص داده شده است. تلویزیون فارسی بی بی سی در آینده ای نزدیک پخش برنامه های خود را آغاز خواهد کرد.

در سایت جدید همچنین فهرست پرخواننده ترین مطالب سایت پیش روی شما قرار خواهد داشت تا دریابید که از پنج روز گذشته تاکنون چه مطالبی خواننده بیشتری داشته است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

merse dost khobam
montazer abded gadedton hastam be omed ham kare bestarman