۱۳۸۸ اسفند ۱۱, سه‌شنبه

هر چهارشنبه ساعت ۱۰ شب فیلم رمانتیک

کارگردانی آن به Richard LaGravenese سپرده شده وسناریوی این فیلم را خود Richard LaGravenese با همکاری Steven Rogers بر اساس کتابی پرفروش از Cecelia Ahern نوشته است .
---------
این محصول سال 2007 آمریکا ، جایزه تماشاگران برای بهترین بازیگر بین المللی/ Hilary Swank را در جشنواره فیلم های ایرلندی از آن خود کرد .
-------

-----
P.S. I Love You داستان بیوه زیبا وجوانی به نام هالی کندی است که در اندوه مرگ همسر ایرلندی تبارش گری - در اثر ابتلا به یک تومور مغزی – به سر می برد ، او در اوج نا امیدی در می یابد که عزیز از دست رفته اش 10 پیام برایش به جا گذاشته است تا بتواند با بکارگیری آنها در نبرد با مشکلات ، زندگی جدیدی را آغاز کند . هالی که با از دست دادن نزدیک ترین فردی که لحظات شیرین وتلخی را با او گذرانده بود به شدت متاثر شده است ، با دریافت اولین نامه ارسالی از سوی گری در سی امین سالگرد تولد خود ، کاملا شوکه می شود. او به مرور زمان نامه های دیگری را دریافت می کند که حامل بقیه پیام های گری است ، پیام هایی که دربرگیرنده راه حل های غیر منتظر برای بازگشت هالی به زندگی عادی است ودر پیوست هر نامه نیز جمله دوستت دارم افزوده شده است .
MBC PERSIA روز چهارشنبه 3-3-2010 ، ساعت 22 به وقت تهران برابر با 18:30 دقیقه به وقت گرینویچ را برای پخش فیلم رومانتیک P.S. I Love You اختصاص داده است.
منبع : mbc.net/mbcpersia

۱ نظر:

ناشناس گفت...

تلویزیون اینترنتی {شبکه دیسکاوری...راز بقا...نشنال ژئوگرافی}
http://funmaxtv.mihanblog.com